Skip to content

September 6, 2010

L’empire (espagnol) contre-attaque…sur la Toile (via Digital Luxe)

by Stella
luxe

La rentrée s’annonce particulièrement chaude en matière de vente en ligne. Plusieurs annonces ont été publiées en la matière concernant Toys«R»Us, H&M, Special-T de Netslé, Gap ou encore Gucci. Mais le géant à tirer son épingle du jeu est la marque espagnole Zara, propriété du groupe Inditex (Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius…). Cette marque, adulée par 4,6 millions d’aficionados sur Facebook, pèse 11 milliards d’euros par an. Ce qui fai … Read More

via Digital Luxe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments

%d bloggers like this: